Pengikut-pengikut

Wednesday, May 18, 2011

Salah SIAPA???

Dah tersepit baru la nak cari orang tolong... TOLONG! TOLONG! TOLONG! cam tue la gaya nya... hari nie mungkin hari dia mana la tahu esok lusa aku pun cam tue...

Nak kata orang jangan lebih-lebih.. karang kita yang terkena dek batang hidung...

Masuk pertandingan, tapi projek tak siap lagi... esok nak pergi dah... hari nie masih dalam proses... sebarang TROUBLESHOOT tak buat lagi... aku takut tak jadi je... cam mana aku nak SHOOT gambar... kalau mesin pun tak siap lagi... SALAH AKU ke.... sendiri mau ingat la... hehehe... malu la kalau projek kena BAMBU tak siap... malu kat team yang buat... malu kat jabatan... cam tue la gaya nya...

Di harap semua jangan nak menuding jari kat sesiapa... yang penting kerjasama tue yang penting... kalau tak boleh minta la tolong awal-awal... jangan last minit baru nak agih tugas... takut last-last TAK JADI je... "APA YANG PENTING? KERJASAMA" gaya WONDERPET...

Kesian gak tengok kekawan yang buat mesin nie.. tak pergi lagi dah macam-macam hal... pergi esok entah la apa lak yang tak kena... yang aku tahu esok sehingga Ahad nie aku jaga BOOTH je... nak tanya lebih-lebih minta maaf la...

Nak cerita kata aku OKAY... tak la.. aku nie pun kekadang lebih kurang je.... jalan pun kekadang senget gak...

Itu la pepatah ada kata nak AJAR ANAK KETAM JALAN LURUS... BAPAK KETAM PUN JALAN MENGIRING....

No comments:

Post a Comment