Pengikut-pengikut

Tuesday, July 5, 2011

MSK 2/2011...

Salam... pagi nie aku lepak tengok budak senaman pagi budak-budak baru yang masuk ke JMTI intake 2/2011... teringat waktu aku jadi AJK dulu-dulu.. masa aku jadi warden... hehhe.. semua hanya kenangan dalam ingatan yang ada manis dan pahit nya...

Zaman aku berMSK dulu aku selalu partner ngan Fakharuddin... kira zaman tue telah berlalu pergi begitu saja... ada kenangan yang tak lupa masa aku potong rambut pelajar... punya la syok potong sorang demi sorang... ramai tue 140 kepala lebih agaknya.... sampai tercabut la mata size 2 tue... last-last kena potong size 0.... kesian budak sorang tue.. huhuhuh... budak tue pun dah abis...

Start je MSK setiap semester masa tue... kira seminggu hari MSK selalu nya lewat la tidur... bangun esok nya pun awal gak tue... hehehe... seronok bila di kenang-kenang kan... macam-macam pe'el boleh tengok.... pelbagai karenah dan telatah yang boleh tengok....

ITU LAH KENANGAN YANG TAK DAPAT DILUPAKAN... 2001-2009 menjadi kenangan....

2 comments:

  1. hahaha...u r the best lah pak jan..npe xnk jd warden dh..huhuhuh

    ReplyDelete
  2. tula..kalu x dpat kmi merase pak jan jd warden..

    ReplyDelete