Pengikut-pengikut

Wednesday, July 13, 2011

Semester 2/2011 bermula...

Hari nie aku mula mengajar semula seperti biasa setelah pelajar kembali semula ke JMTI... 2/2011 kali nie aku mengajar beberapa subjek lama aku... seperti biasa subjek kegemaran aku Practice on CNC EDM 3 kredit untuk semester 4.... untuk semester 3 macam biasa subjek TEORI CAD/CAM/CAE for Production 1 kredit je... nak bagi cukup kredit hour aku... jadi semester nie aku kena ajar bebudak SEMESTER 1 kembali... kali nie subjek Engineering Safety 1 kredit gak....

Best tak best kena AJAR, jangan KURANG AJAR... hehehe.. di samping tue pelbagai tugas-tugas menanti... salah satu nya menjadi PENYELIA FINAL PROJEK 2 bagi kumpulan PHUA... selain tue MENYELIA FINAL PROJEK 1 bagi semester 4 gak....

Selain dari tue aku menjadi PENGURUS kelas semester 3B...

Ada satu tugasan untuk aku dari bos... aku kena sertai pertandingan INOVASI di ADTEC BATU PAHAT... aku kena mempersembahkan FINAL PROJEK dari group Suhail.... entah la... aku rasa setakat menyertai je kot... kalau MENANG alhamdullillah... kalau KALAH adatlah... hehehe

Okay la esok kalau ada masa terluang aku akan coret lagi BLOG nie...

Mungkin akan aku download nota-nota buat kegunaan pelajar-pelajar aku.... INSYALLAH...

1 comment:

  1. hahahah...t encik ajaq kami..huhuhuh...best2...EDM die sinker..huhuhuh...n lg best encik jd penyelia projek fyp 1 kami..hahahaha....mekacehhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete