Pengikut-pengikut

Monday, January 30, 2012

Long time no SEE...

Lama aku tak ber BLOG.... hampir sebulan sudah tahun 2012 berlalu... syukur alhamdullillah aku panjatkan masih dapat ber BLOG.... 

Nak cerita pasal awal tahun baru nie... apa dia aku nak cerita... oooo.. aku cerita pasal kerja aku dulu.... kerja tempat biasa lagi... tahun nie aku kena ajar subjek yang sama... CAD/CAM/CAE for Production.... selain tue ada subjek lama yang aku kena ajar balik... Practice on CAD/CAM/DNC....menggunakan software CIMATRON.... lagi satu aku ambik Manufacturing Proses... entah apa la aku nak ajar kat dia orang.... hentam je la....

Tue la pasal keje aku kat tempat keja aku pada tahun baru nie... lain-lain sama seperti biasa... cuma keja part time aku sebelah malam masih belum beroperasi... FIRE BURGER.... rindu aku nak goreng burger... bila agaknya aku nak bergoreng balik... bukan apa.. aku kena repair dua tiga benda kat stall aku nie.. modal punya masalah la nie.. hehehe biasa la...

Apa lagi aku nak cerita dalam BLOG nie... entah la... kekeringan IDEA.... ooo pasal SIRI DIET aku tue.. nanti aku sambung lain.. sebab la nie aku OFF diet jap... banyak lagi yang akan bersambung lepas nie... tungguuuuu

No comments:

Post a Comment