Pengikut-pengikut

Sunday, August 5, 2012

Hobi siri-3...

Nie la... hobi masa aku belajar obersea dulu-dulu.... simpan pin badge... pelbagai jenis dah di kumpul... yang lama dan yang baru... paling best sekali koleksi HARD ROCK CAFE aku la....  kebanyakkan tempat HRC yang aku telah pergi pasti aku akan beli... buat koleksi... mahal ke murah jalan je... yang penting HRC...
Hard Rock Cafe Pin... nie yang aku buat masa belajar... PARIS, EDINBURGH  yang LONDON dah pergi tapi tak beli... yang JEPUN lak TOKYO, YOKOHAMA, UNIVERSAL STUDIO OSAKA... yang kat MALAYSIA apa lagi KUALA LUMPUR dan latest sekali PENANG...



Yang ni lak memang special gila... hahahah... KETUA TINGKATAN tue... masa nie kat sekolah SMDSO....  dari tingkatan 1-3.... hehehhehe







yang lain nie koleksi merapu aku.... mana yang dan tangkap aku simpan... apa pun tunggu ada lagi hobi koleksi aku... selain pin badge nie... aku ada buat koleksi TOPI, PENANDA BUKU KULIT, GELAS MC D' dan ada la satu dua benda hobi aku.... tunggu siri seterus nya...



No comments:

Post a Comment