Pengikut-pengikut

Tuesday, June 28, 2011

Sukan ILJTM Se-Malaysia (SISEM) 2011 di ILP Pedas

Berlabuh sudah sukan ILJTM Se-Malaysia di Ilp Pedas baru-baru nie yang berlangsung pada 19 - 23 Jun 2011...

Panjat kesyukuran kehadrat illahi sebab pasukan JMTI mencipta beberapa kejayaan manis dengan permainan yang di anggap rata-rata pemain terdiri dari FRESHIE.... semua pemain memberi semangat yang tinggi serta komitmen yang terbaik untuk berjaya...

Tahniah buat pasukan tarik tali (PERAK), bola tampar (lelaki), badminton dan bola sepak mendapat GANGSA... cemerlang buat pasukan tarik tali rata-rata pemain terdiri dari pelajar yang belum pernah pegang tali... semangat, disiplin dan jata diri yang tinggi membuatkan mereka telah BERJAYA...

Dalam nie aku nak cerita pasukan yang aku urus... pasukan bola sepak JMTI... walaupun TIADA kemudahan yang sempurna... aku PUAS sebab akhir nya pasukan bola sepak JMTI berapa di dalam golongan pasukan yang HEBAT di ILJTM... berada di tempat ke-3 secara keseluruhan amatlah baik dan terbaik... nak cerita lebih nanti aku cerita dalam Bola oooo Bola siri 3....

Tunggu lagi 2 tahun pula Sukan ILJTM Se-Malaysia (SISEM) 2013 pula di ILP Marang, Terengganu... port tempat penempatan baru aku tue... JUMPA DI TERENGGANU KITE.....

No comments:

Post a Comment