Pengikut-pengikut

Wednesday, June 8, 2011

Tug of WAR....


Sukan yang paling meninggalkan kenangan manis buat aku... biarpun tak sehebat orang yang menariknya... mungkin sebab saiz aku yang semakin membesar membuat aku bertambah suka dengan sukan nie...

TARIK TALI.... yeah... memang best... nie la sukan paling extreme aku ceburi sebelum aku join ngan budak-budak bola... kenangan manis menjuarai sukan ILJTM zon utara kat ILP IPOH... tue la kenangan... memang best... semua pemain yang tarik memang kepala gila-gila... gila pada tali... masa tue kira pantang tengok TALI... kira nak tarik je... hehheh

Kalau diberikan peluang sekali lagi untuk mengurus pasukan tarik tali mungkin jawapan nya... TIDAK lagi... biar la semuanya kenangan...

Zaman aku uruskan tue masa tue 1st MAN (Lan Bulu)... 2nd MAN (Adzim)... 3rd (Ain)... 4th (Apak)... 5th (Khairee).... 6th (Man)... 7th (Rais) dan the LAST MAN (Pak Din)... tak lupa pada Apai dan Hulk yang turut membantu...

1 comment: