Pengikut-pengikut

Thursday, September 8, 2011

Diet Siri 1...

Rawatan berlebihan berat badan
Berat badan adalah dikawal oleh jumlah kalori yang anda makan serta bilangan kalori yang anda gunakan setiap hari. Jadi, jika anda mengambil kurang kalori daripada anda membakar, anda akan kehilangan berat badan. Anda boleh melakukan ini dengan menjadi lebih aktif secara fizikal atau dengan makan kurang.
Anda tidak menambah berat badan semalaman supaya ia juga tidak realistik untuk menanggalkannya dengan cepat. Rekod matlamat yang anda boleh mencapai dalam satu bulan yang 4 hingga 8 paun kurang daripada apa yang anda berat sekarang. Tetapkan matlamat yang anda tahu anda boleh mencapai.
 
Berikut adalah beberapa perubahan yang sangat mudah yang anda boleh mula hari ini yang banyak akan meningkatkan peluang anda kejayaan penurunan berat badan:

Hapuskan memakan daging

Jika makanan seperti burger adalah asas untuk diet semasa anda, berhenti memakan daging merah boleh membantu untuk pergi jauh. Ia membantu anda membuat pilihan hidangan yang sihat. Mulakan dengan pengambilan makanan anda di sekeliling dengan ikan atau ayam.

Berhenti makanan bergoreng

Grill, bakar, panggang, memanggang atau merebus makanan anda. Ini juga bermakna melakukan tanpa kentang goreng dan makanan snek seperti keropok, dsb ...

Bermula dengan sup atau salad

Dengan memulakan makan malam dengan sup atau salad, anda akan mengawal rasa lapar anda, yang akan dapat membantu anda menyimpan saiz bahagian di dalam semakan dan menghalang anda daripada makan berlebihan.

Hentikan minuman ber CARBONAT

Bagi setiap 20 auns Coca-Cola yang anda minum, anda mengambil 250 kalori. Jika anda cuba untuk mengambil sekitar tahun 1500 kalori sehari untuk mengurangkan berat badan, anda boleh meniup seluruh bajet kalori anda pada soda!

Air minuman

Mencapai matlamat lapan gelas sehari. Walaupun jika anda tidak minum lapan, anda minum lebih daripada biasa.

No comments:

Post a Comment