Pengikut-pengikut

Wednesday, October 12, 2011

Apa yang perlu aku tulis...

WHAT SHOULD I WROTE.... entah la apa yang aku nak taip dalam blog minggu nie... rasa nya dah dua minggu aku tak niaga burger... letih non-stop cuti lagi... balik dari Batu Pahat, Johor ada lak kerja... kursus 1 Malaysia 1 hari... lepas tue sibuk dengan Pertandingan Kemahiran antara sekolah-sekolah teknik dan vokasional....

Nak cari mood niaga balik.. aduh... mengeluhnya... seronok niaga bukan tak seronok... duit masyuk... tapi faktor keletihan je... so dah dekat 2 minggu aku tak niaga Fire Burger aku...

Tak tahu nak taip apa.... nanti la kalau aku dapat idea nanti aku taruh la apa-apa yang menarik untuk sama-sama kita baca kat blog nie... nak layan cerita JAMES BOND sat kat TV2 malam nie... best hero tua tue... NEVER SAY NEVER AGAIN...

No comments:

Post a Comment