Pengikut-pengikut

Tuesday, February 21, 2012

Fan Page kat Facebook...

Lama gak aku tak menaip sebarang apa kat sini... nak cerita serba sedikit pasal FACEBOOK...

Baru-baru nie aku buat FAN PAGE untuk Fire Burger aku.... saja je nak tengok berapa ramai yang like...  lepas tue aku create lak FAN PAGE khas untuk Teknologi Kejuruteraan Pembuatan.... di sini mungkin aku dapat berkkongsi idea bagaimana nak memperkembangkan lagi Fire Burger aku... minta pendapat dan nasihat untuk memperbaikinya supaya lebih BAIK dan MENARIK...

Bagi FAN PAGE TKP aku create khas buat semua bekas pengajar dan pelajar memberi pendapat dan pandangan untuk memajukan lagi TKP nie... sebarang masalah pelajar atau pun pengajar.... sama-sama kita berkongsi idea untuk terus MAJUkan TKP...

JOM pakat-pakat LIKE....


No comments:

Post a Comment