Pengikut-pengikut

Tuesday, February 19, 2013

Coach baru JMTI

Bismillahirahmannirahim... 

Lama juga aku menyepi dari berkarya... jadi sebelum aku tidur aku nak cerita pengalaman bersama coach baru JMTI... Mr. Rajan.... 

Cerita dia begini... konon nya nak rematch la ngan POLITEKNIK... so dengan semangat yang ada oleh pasukan aku bawa nie... aku pun rematch ngan team POLITEKNIK.... janji perlawanan pada jam 5.00 petang tapi hampeh... 6.00 petang baru start... apa pun team aku bawa ini ada orang melihat dari jauh dan berminat untuk mengenali.... dia datang pada aku tanya soalan "Coach ajar dia orang bola ka?" so aku jawap "Tak ada la... aku cuma mengurus saja... tak pandai main bola pun... " dengan selamba dia mengOfferkan diri dia sebagai COACH untuk team aku nie... dia kata dia banyak team dah bawa... dia juga kata dia suka tengok team aku dia kata DISIPLIN bagus.... LESEN 'B' F.A.M tue... 

Rupanya sebalik kekalahan pada petang tue ngan POLITEKNIK ada hikmah dia... kekalahan kali ni hanya 2-0.... bagi aku team aku masih baik berbanding POLITEKNIK yang mungkin menang dengan LUCK pengadil CIKAI... tak apa... aku harap COACH baru nie dapat memberi ILMU yang terbaik supaya dapat memberi bekalan untuk  ZON Utara dan Kebangsaan nanti... 

Selama 1 minggu juga la dia amik latihan dengan pemain-pemain aku nie... lepas tue aku set satu game ngan USM lak... tapi rezeki belum ada untuk bertemu team dari USM nie... lalu aku set game di Cherok Tok Kun... lawan team Veteran CTK... alhamdullillah hasil nya memuaskan.. kemenangan 3-2 oleh team aku... hasil didikan dan tunjuk ajar COACH baru...


No comments:

Post a Comment