Pengikut-pengikut

Sunday, May 6, 2012

Ustaz ooo ustaz...



Di mulakan dengan bismillah.... hari nie apa catatan yang aku nak tulis... dah lama agak nya aku mendiamkan diri aku dalam BLOG aku nie... dalam coretan kali ni aku nak cerita pasal USTAZ...


Kita perlu menambah ilmu pengetahuan dalam agama dengan mencari USTAZ yang sesuai ngan kita... cari la USTAZ yang betul-betul dapat mengubah kita.... zaman dan trend sekarang pelbagai USTAZ menjadi IDOLA anak-anak muda kita sekarang nie... bermula ngan Ustaz Akhil Hay... gaya yang santai..... ramai anak-anak muda mengikut... lepas tue trend sekarang nie ramai yang suka ngan Ustaz Azhar Idrus... boleh di katakan apa saja yang ada di YOUTUBE akan di SHARE di FACEBOOK....tambah-tambah ceramah dia.... satu lagi... Ustaz Kazim.... ustaz nie ada aura tersendiri... aku rasa aku mula seronok dengar ceramah-ceramah dari dia... sampai buat koleksi la gak... hehehe cuma tak SHARE kat FACEBOOK je.... teringin aku nak jumpa dia pun ada gak...

Siapa jugak yang anda suka mendengarnya... teruskan la mendengar... jangan hanya mendengar tak pandai mengikut apa yang di suruh lak... jangan hanya dengar saja.... buat la pratikal sekali.... tak kira la Ustaz Azhar ke... Ustaz Kazim ke... Ustaz Akhil ke... Ustaz Don ke... ustaz-ustaz lama atau pun dalam iman muda ke... sama-sama la kita ikut yang baik dan tinggalkan yang buruk...





Sama-sama la kita berkongsi dan terus berkongsi ilmu mahupun ilmu dunia atau pun akhirat.... mencari ilmu biar la sampai ke negeri CHINA....









No comments:

Post a Comment